Snížení nákladů

G Suite nejen dokáží zajistit významné snížení provozních a kapitálových nákladů, přinášejí ale také jejich mnohem lepší kontrolu a plánování. Díky využití cloudového řešení přenášejí finanční zátěž společnosti od investičních směrem k provozním nákladům, které jsou flexibilnější, spolehlivě plánovatelné a lépe se s nimi nakládá v krátkodobém horizontu.

“Pro mě osobně přechod na G Suite znamená pohodlné sdílení dokumentů, jednotný kalendář a jednotné úložiště, na které se dostanu kdykoliv, kdekoliv a na jakémkoliv zařízení.”

Lenka Černá, výkonná ředitelka Annonce

Funkčnost a bezpečnost za nesrovnatelně nižší cenu

Na straně investičních nákladů odpadá zejména potřeba pořizovat výpočetní techniku, jako jsou servery, neboť fungování systému a správu veškerých dat plně zajišťuje společnost Google. A to včetně zabezpečení, které je pro uživatele G Suite na úrovni, jíž by srovnatelné interní řešení dosáhlo jen za cenu obrovských nákladů. Další výdaje lze ušetřit na nákupu kancelářského softwaru a významným přínosem je též vyšší produktivita práce.

Lepší plánování nákladů

Možnost s vysokou přesností plánovat veškeré dlouhodobé i krátkodobé náklady na pořízení a chod celého řešení umožňuje reálné vyhodnocení TCO (Total Cost of Ownership) bez nepříjemných překvapení do budoucna, stejně jako objektivní kalkulaci ROI (Return on Investment). Společnost Forrester zpracovala ve své zprávě “Measuring The Total Economic Impact Of G Suite” ekonomický dopad zavedení G Suite.